Externe

Cum a fost rebotezat monstrul din Loch Ness?

Oficiul pentru Turism din Marea Britanie a luat măsuri pentru a-i atrage pe turiștii cu bani veniți din China, redenumind 101 destinații turistice, se arată pe StirileProtv.ro. Astfel, acestea au primit nume noi în limba chineza în urma unei competiții organizate pe rețelele de socializare. Inițiativa aparține Oficiului pentru Turism de la Londra, care vrea să atragă mai mulți vizitatori din China, cea mai promițătoare – și cea mai mare – piață pentru oferte turistice din lume.

Printre obiectivele rebotezate se număra celebrul Zid al lui Hadrian, pe care utilizatorii chinezi de Internet l-au numit ”Zidul veșniciei”, stâncile de la Brimham (“O mulțime de pietre de forme diferite”, le-au spus chinezii) sau strada Saville Row, celebra pentru croitorii de lux care își au magazinele aici și pe care chinezii au rebranduit-o “Strada oamenilor înalți, bogați, frumoși”. Cât despre monstrul din Loch Ness, acesta a fost rebotezat “Umbra din Loch Ness”.

loch-ness-ymca

Campania “Nume MARI pentru MAREA Britanie” s-a bucurat de un succes extraordinar printre chinezi, afirmă reprezentanții Oficiului pentru Turism. Cel mai votat a fost satul Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch din Țara Galilor, localitatea din Europa cu cel mai lung nume. Aceasta a primit în dialectul mandarin un nume care se traduce prin „Satul plămânilor sănătoși”, aluzie la faptul că pronunțarea numelui său necesită un efort de respirație.

Turiștii chinezi sunt, la ora actuală, cei mai căutați din lume datorită faptului că sunt extrem de cheltuitori: la nivel global lasă peste 128 de miliarde de dolari. Din aceasta sumă, însă, un procent foarte mic rămâne în Marea Britanie – în jur de 750 de milioane – astfel încât autoritățile au început să ia măsuri în acest sens.

Sursa: StirileProtv.ro

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

To Top
Translate »

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co