Interne

România, la târgul de turism IBTM Barcelona

România este promovată la târgul de turism IBTM Barcelona, în perioada 29.11 – 01.12.2016, cu un stand standard al Autorității Naționale pentru Turism.

Standul României va avea o suprafață de 80,75 mp, în cadrul căruia vor expune 24 agenții de turism, consilii județene și asociații de turism din țară. În cadrul standului vor fi oferite, pe lângă informații turistice, și obiecte promoționale tradiționale românești

IBTM, singurul târg de MICE (Meetings, Incentives, Conferencing and Exhibitions) din Regatul Spaniei şi unul dintre primele ca importanţă din Europa, se desfăşoară anual în Barcelona, al doilea oraş ca mărime din Regat. IBTM se adresează strict profesioniștilor din industria de turism, nefiind accesibil publicului larg și reuneşte expozanţi din peste 80 ţări, peste 4.000 de hosted buyers din peste 60 țări şi peste 7.000 de locaţii de organizare a evenimentelor, destinaţii, hoteluri, produse şi servicii.

Organizatorul IBTM, compania britanică REED Exhibitions, are în portofoliu peste 500 de evenimente anuale în alte 38 de ţări în afară de Spania, printre care Regatul Unit al Marii Britanii, S.U.A., Franţa, Germania, Brazilia, Rusia, India, China, Australia şi Orientul Mijlociu. Dintre cele mai importante evenimente din portofoliul REED Exhibitions fac parte World Trade Market – WTM de la Londra și Arabian Travel Market – ATM din Orientul Mijlociu şi IBTM India.

Conform analizei post-show date publicității de către organizatorul REED Exhibitions (http://www.eibtm.com/en/Exhibiting/Why-Exhibit/Facts-and-Figures/), IBTM reprezintă evenimentul anual al industriei de profil cu cea mai largă participare, inclusiv cu cel mai bogat și numeros portofoliu de hosted buyers la nivel mondial.

În cadrul strategiei de promovare a turismului românesc, piaţa spaniolă reprezintă o piaţă prioritară, cifrele privind numărul sosirilor vizitatorilor spanioli sau al înnoptărilor în unităţile de cazare din România indicând o clasare a Spaniei în topul primelor 10 ţări europene emiţătoare de turişti către România.

IBTM beneficiază şi de o vizibilitate mediatică importantă, prin menținerea în permanență activ a unui Centru de Presă dedicat acestei manifestări și prezent fizic la fiecare ediție cu numeroase comunicate de presă și referiri în mass-media naţională (http://www.eibtm.com/en/Press-Releases/) printre care în peste 50 publicații media de profil care fac parte din Global Media.

Sursa: Newsturism.ro

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

To Top
Translate »

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co