Interne

Radio Vacanţa şi World Vision România derulează campania „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa!

Radio Vacanţa şi World Vision România derulează campania „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa!

Radio Vacanţa şi World Vision România – Biroul Zonal Constanţa derulează, până la finele lunii august,campania estivală „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa!”.

Copiii de până la 6 ani, sosiţi pe plaja din Mamaia, primesc “Brăţara de vacanţă”, pe care se trec elemente de identificare a acestora, astfel încât, dacă se rătăcesc, părinţii să-i găsească rapid.

În cadrul campaniei, sâmbătă, 30 iulie, de la ora 9.00, pe Terasa Radio Vacanţa, se vor desfăşura concursuri şi jocuri cu multe premii: “ÎNFRUMUSEŢEAZ-O PE MAMA”, concurs pentru mămici şi copii cu premii oferite de Avon Cosmetics România; “Fotbal pentru copii”; concurs de construit castele de nisip; “Cu săniuţa la mare”. Deasemenea, copiii beneficiari World Vision şi voluntarii organizaţiei vor pune în scenă un scurt program artistic. 20 de voluntari vor distribui copiilor de pe plajă “Brăţara de Vacanţă”.

Proiectul este iniţiat de Radio Vacanţa şi organizaţia World Vision România, în parteneriat cu Asociaţia Salvamarilor, ANAT şi IPJ Constanţa.

„Brăţara de Vacanţă” se distribuie gratuit şi poate fi găsită la sediul Radio Vacanţa din Vila nr. 1 din Mamaia, Hotel Tomis (Mamaia), Hotel Europa din Eforie, Complex Hercules din Jupiter şi Hotel Paradisio Mangalia şi la Tăbăra Delfinu de la Năvodari, „Radio Vacanţa Copiilor”.

Anul aceasta, cu sprijinul Radio România Internaţional au fost realizate semnale în limbile engleză, franceză, germană, rusă şi italiană, prilej cu care şi turiştii străini, care vor alege ca destinaţie turistică litoralul românesc, vor şti că la Radio Vacanţa pot găsi Brăţara de Vacanţă.

Obiectivul acestui proiect este reducerea numărului de copii care zilnic se rătăcesc pe plajele pline de turişti, prin oferirea de materiale informative, dar şi prin organizarea unor jocuri şi concursuri interactive.

Proiectul urmăreşte crearea unei legături între turiştii aflaţi pe plajă, între cei care s-au confruntat cu o astfel de situaţie şi cei care ascultă Radio Vacanţa pe calea undelor sau prin intermediul internetului şi care pot învăţa din experienţa celorlalţi.

Targul National Imobiliar
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

Imobiliare Valea Prahovei
To Top
Translate »

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co