Interne

Turismul „după ureche”

Turismul „după ureche”

Dacă unora le este străin conceptul, pentru alţii înseamnă aerul curat pe care îl respiră din când în când pe parcursul unui an. Împământenit în occidentul european de ani buni, în plină ascensiune la noi, turismul muzical este un obicei deconectant de largă răspândire, care îmbină plăcutul…cu plăcutul. Organizate în special vara, festivalurile de muzică şi concertele din Europa atrag în fiecare an sute de mii de iubitori împătimiţi ai muzicii.

Operatorii turistic vin în întâmpinarea amatorilor de concerte de peste graniţă cu pachete care cuprind cazarea, transportul şi biletul pentru eveniment. De regulă, astfel de pachete sunt cât se poate de accesibile, cele mai ieftine abia trec de 150 de euro, iar cele mai scumpe sunt în jur de 500 de euro. De exemplu, pe Sting îl puteţi vedea Praga cu doar 167 de euro de persoană, sumă ce acoperă transportul, 3 nopţi de cazare şi intrarea la concert.

Tot pe Stade de France puteţi vedea trupa Metallica la jumătatea lunii mai. Preţul pachetului sare un pic de 300 de euro şi include biletul de avion, biletul de concert şi cazarea pentru 2 nopţi la un hotel de 2 stele din Paris. Tot aici, dar în iulie, o puteţi asculta live pe Madonna. Concertul divei pop şi o minivacanţă de 3 zile în capitala Franţei v-ar duce undeva la 375 de euro. Ceva mai scumpă e o escapadă la Sensation White în Amsterdam. Pachetul complet costă 560 de euro de persoană.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co