Interne

Un olandez vrea să facă o afacere din zborurile întârziate în România

Un olandez s-a gândit să facă o afacere din zborurile întârziate în România, scrie Wall-Street.ro. Cees Werff si-a dat seama ca in Romania lipseste un nou tip de business: o companie de despagubiri pentru zboruri intarziate, anulate sau suprarezervate. Asa a lansat recent FlightClaim.ro, un serviciu prin care romanii pot obtine pana la 600 euro daca zborurile lor au fost afectate.

Cees Werff este avocat de profesie, insa si-a inceput cariera in industria de servicii financiare, a lucrat ani de zile la ING, inclusiv in Romania intre 2003 si 2004, asa ca stia „cate ceva” despre piata din Romania. In 2014, Werff a fondat compania Claims Corporation Network, un furnizor european de servicii de daune TPA, al carui brand este Flight Claim.

„Povestea FlightClaim incepe acum o luna de zile, cand eram intr-un aeroport asteptand sa zbor inapoi in Amsterdam si am vazut multe intarzieri pe ecran, de 2-3 ore, ceea ce mi-a amintit de un regulament al curtilor europene (n.r.: CE 261/2004) pe care l-am vazut cu ceva timp in urma despre despagubirea calatorilor afectati de intarzieri”, a spus fondatorul FlightClaim.ro.

Apoi cand a ajuns in Amsterdam, intr-o vineri seara, Cees Werff s-a apucat sa caute informatii pe subiect si a aflat ca pasagerii pot primi compensatii pentru intarzierile, zborurile anulate sau au fost facute rezervari peste limita locurilor in avion (overbooking). Dar cum a decis sa lanseze serviciul in Romania?

„Cand am facut cercetari pe Internet despre locurile in care companiile ofera deja acest tip de serviciu, am aflat ca sunt companii active in Europa de Vest, dar nu am gasit o companie activa in Romania. Deci am vazut imediat oportunitatea”, spune Werff, care nu a dorit sa mentioneze cat a investit in lansarea site-ului.

Cum puteti obtine despagubiri pentru zboruri anulate, intarziate sau suprarezervate

Daca zborul vostru a avut o intarziere mai mare de trei ore, a fost anulat cu cateva zile inainte sau in ziua decolarii sau nu ati mai prins loc in avion din cauza suprazervarii (atunci cand se vand mai multe bilete decat numarul de locuri din avion), puteti cere despagubiri, drept definit in Regulamentul Uniunii Europene EU 261/2004 si aplicat tuturor zborurilor din Uniune si catre o tara din afara UE, fie direct companiei aeriene, fie de acum prin FlightClaim.ro.

Pe FlightClaim.ro puteti trimite cererea pentru despagubire in trei pasi: completarea datelor personale, complatarea datelor despre zbor, companie aeriana, destinatie si completarea datelor despre caz (zbor anulat/intarziat/suprarezervat), cu trimiterea biletul de imbarcare, confirmarea rezervarii si nota de plata.

„Comisia Europeana are instructiuni clare referitor la nivelul despagubirii in functie de durata intarzierii si distanta de zbor si in baza acestora vom informa clientii care ne-au trimis plangeri daca plangerea lor este eligibila pentru despagubire. Daca este eligibila, vom contacta compania aeriana careia ii trimitem o notificare despre dreptul pasagerului”, explica Werff.

Sursa: Wall-Street.ro

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co