Articole

Care va fi brandul turistic al Bucureștiului?

Începând cu 2015, Bucureștiul va fi promovat în străinătate prin intermediul unui brand turistic, scrie Dailybusiness.ro. Dar care vor fi elementele centrale ale acestuia? Vicepreședintele asociației pentru promovarea turismului în București, Călin Ile, le enumeră: viața de noapte din Centrul Vechi, zona verde a orașului, Palatul Parlamentului și muzeele.

Potrivit acestuia, promovarea Capitalei în afara țării va avea ca principale direcții viața efervescentă din oraș – Centrul Vechi, influența comunismului și existența celei mai mari clădiri din Europa – Palatul Parlamentului, părțile de autentic românesc – cu Muzeul Satului și Muzeul Țăranului, zona verde a orașului, cu lacurile sale și chiar și mitul Dracula.

parliament-palace-bucharest-panoramic-view (1)

„Putem promova viața culturală, Festivalul Enescu, arhitectura și istoria orașului, împrejurimile Bucureștiului și multe altele. Toate însă trebuie asamblate de către specialiști, iar acest lucru se va întâmpla în curând”, a declarat Ile pentru Mediafax.

De asemenea, el crede că în prezent cel mai important punct de atracție pentru străini este reprezentat de modul de viață al bucureștenilor și că românii sunt prietenoși și mulți dintre ei vorbesc limbi străine.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co