Hotelurile din Bucureşti au căzut un loc în topul satisfacţiei clienţilor
Bucureştiul s-a clasat pe locul 18 într-un top al gradului de mulţumire al clienţilor hotelurilor realizat de hotel.info. Capitala României a căzut un loc în top.
Într-o comparaţie pe plan internaţional, hotelierii din Varşovia au reuşit să câştige considerabil puncte de la oaspeţii lor. Capitala Poloniei şi-a ridicat în mod evident punctajul de la evaluarea anterioară, de 7,62, la 7,90 puncte şi este pe prima poziţie în clasament, ca şi anul trecut.
Şi de serviciile de cazare din Tokio oaspeţii hotelurilor au fost foarte multumiţi. Capitala Japoniei a înaintat în Top 20 de pe poziţia a treia pe poziţia 2. Pe locul 3 este Helsinki.
Bangkok, plasat anterior pe locul 19, a fost votat de către clienţii hotelurilor cu o evaluare de 7,49 şi se află acum în prima jumătate a tabelului. În ciuda unei uşoare creşteri a gradului de mulţumire a clienţilor, capitala Spaniei Madrid ţine de data aceasta lanterna clasamentului global. Din nou de departe invinşi se prezintă hotelierii din Roma cu 6,89, Paris cu 6,73 şi Londra cu 6,57 puncte.
Oaspeţii hotelurilor au evaluat prin intermediul www.hotel.info hotelul la care au făcut rezervări dupa plecarea lor, pe baza unui sistem cu puncte (0 până la 10). În evaluarea generală au fost incluse criterii privind calitatea camerelor, amabilitatea personalului, curăţenia, nivelul de zgomot, raportul preţ-servicii, precum şi micul dejun/gastronomia.
sursa: wall-street.ro