Ikea şi Marriott prpopun low cost cu brand-ul Moxy
Ikea adaugã încã o piesă în proiectul de intrare pe piaţa hotelierã, mulţumitã unui acord cu Marriott, prin una dintre filialele sale, Inter Hospitality.
Filozofia low-cost, reducerea cheltuielilor şi un plan de expansiune rapidã sunt punctele cheie ale proiectului pentru noul lanţ Moxy.
Ambiţiosul proiect prevede deschiderea a 50 de locaţii în următorii 5 ani. și deschideți prima italiană la Milano, în termen de douăsprezece luni. Dacă Marriott va contribui cu experienţa sa, Ikea îşi va miza pe cartea care a făcut-o celebrã în toată lumea, şi anume tehnicile de construcţie. Din punct de vedere economic, compania suedeză va angaja în proiect o sumã de 500 de milioane de dolari, prin Inter Ikea Property Division.
Publicul ţintă al proiectului îl reprezintã tinerii, pentru Marriott, acesta fiind debutul într-unul dintre segmentele promiţătoare ale sectorului.