Articole

KLM lansează 6 zile de oferte speciale către destinaţii din întreaga lume. Reduceri de până la 40% la biletele de avion

Bucuresti, 05.02.2014 – KLM lansează astăzi 6 zile de preţuri promoţionale la

peste 25 de destinaţii intercontinentale. Campania “Doar 6 zile” desfăşurată pe

www.doarsasezile.ro va rula în perioada 5 – 10 Februarie 2014 şi va include reduceri

de până la 40% faţă de preţurile de listă.

Vedetele acestei promoţii sunt destinaţii din Asia şi America Centrală şi de Sud, preţurile

începând de la 499 euro. Sunt incluse marile metropole asiatice Beijing (499 EUR),

Guangzhou (539 EUR), Kuala Lumpur (559 EUR), Osaka (599 EUR), Singapore (539 EUR),

Shanghai (529 EUR) dar şi destinaţii exotice perfecte pentru luna de miere, precum Bali –

Denpasar (699 EUR).

Pentru America Centrală şi de Sud, în lista de destinaţii promoţionale se regăsesc Panama

City (629 EUR), Buenos Aires (699 EUR) şi Lima (899 EUR).

Perioada de călătorie a biletelor la promoţie este până pe 15 iunie 2014 pentru zborurile

transatlantice şi până pe 19 iunie 2014 pentru celelalte destinaţii. Tarifele au toate taxele

incluse şi implică zborurile dus-întors din Bucureşti către destinaţiile vizate.

Biletele pot fi rezervate pe www.klm.com sau la agenţiile de turism partenere.

„După succesul înregistrat de campania KLM – „Doar 6 Zile” din toamna anului trecut,

am decis stabilirea unei noi perioade promoţionale de 6 zile, în care toţi pasionaţii de

vacanţe sau cei care călătoresc în interes de afaceri îşi pot rezerva biletul de avion pentru

următoarea călătorie la preţuri cu până la 40% mai mici. Pentru anul 2014 ne propunem să

creştem frecvenţa promoţiilor, dar şi numărul destinaţiilor la preturi promoţionale.’’ a declarat

Nicoleta Vișan, Marketing Manager Air France KLM Romania.

Despre KLM

Persoane de contact:

Andra Spalatelu Communication & PR Manager Travel Communication,

andra@travelcommunication.ro, 0721371221

Nicoleta Visan Marketing Manager AIR FRANCE KLM ROMANIA,

nivisan@airfrance.fr

KLM a fost fondată în anul 1919, fiind astfel cea mai veche linie aeriană ce și-a păstrat

numele original. În 2004, Air France și KLM au format alianța Air France KLM. Din această

alianță a rezultat cel mai puternic grup aviatic European, bazat pe două brand-uri și hub-
uri puternice – aeroportul Schiphol din Amsterdam și aeroportul Charles de Gaulle din

Paris. Păstrându-și identitatea, grupul se concentrează pe 3 aspecte esențiale: transportul

pasagerilor, mentenanța aeronavelor și transportul de marfă.

În Olanda, KLM cuprinde esențialul Grupului KLM, care include KLM Cityhopper,

transavia.com și Martinair. KLM își deservește destinațiile cu o flotă modernă și oferă locuri

de muncă la 33 000 de oameni din întreaga lume. KLM este o companie de top în industria

aviatică. Operațiunile de încredere și produsele orientate către client sunt rezultatul politicii

sale ce susține inovația durabilă.

KLM este membru al alianței globale SkyTeam, oferind clienților o rețea de zboruri globală.

KLM leagă Olanda de fiecare regiune economică importantă a lumii, fiind, așadar, un factor

important în economia țării.

Despre SkyTeam

SkyTeam este o alianță aeriană internațională care oferă clienților liniilor aeriene membre

acces la o rețea extinsă ce cuprinde mai multe destinații, zboruri mai frecvente și mai

multă conectivitate. Pasagerii pot câștiga și răscumpăra mile din zborurile frecvente prin

intermediul rețelei SkyTeam. Liniile aeriene din alianța SkyTeam oferă acces clienților săi la

peste 490 de lounge-uri din întreaga lume.
Bali_RO

Panama_City_RO

Shanghai_RO

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co