MDRT plătește 1.5 milioane de euro firmei care a organizat Gala de box
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va plăti 1.539.574 euro (fără TVA) către Europlus Computers SRL, firma organizatoare a Galei de box profesionist din 9 iulie, pentru serviciile prestate în cadrul evenimentului.
Valoarea totală a contractului dintre cele două părţi a fost de 1.930.000 euro fără TVA. Însă, conform contractului încheiat între MDRT şi SC Europlus Computers SRL, plata serviciilor prestate se face numai în baza documentelor justificative din care reiese clar îndeplinirea obligaţiilor asumate de către prestator şi atingerea ţintelor stabilite de minister prin caietul de sarcini. Prin urmare, diferența dintre cele două sume vizează obligațiile neonorate de căre SC Europlus Computers SRL în contractul cu MDRT.
Astfel, MDRT va plăti integral pentru o parte din acţiuni, proporţional cu ţintele atinse pentru altele, şi deloc pentru alte activităţi, întrucât materialele prezentate nu au fost suficiente pentru certificarea cheltuielilor.
Concret, vor fi plătite proporţional activităţile de promovare a brandului naţional de turism din momentul sosirii în ţară a adversarului lui Lucian Bute şi de la difuzarea reportajului realizat în exclusivitate de către televiziunea care a transmis în direct gala. Nu vor fi plătite deloc următoarele activităţi: Oudoor screen Twin Towers pentru difuzarea spoturilor de promovare a brandului de ţară şi a destinaţiilor turistice vizate în strategia MDRT, spaţii de expunere pentru bannere/mash-uri cu mesaje de promovare a brandului de ţară, spaţii de expunere pentru alte suporturi de promovare, expunere pentru mobil outdoor în locaţia de desfăşurare a evenimentului, inel video în jurul ringului, expunere pe 1/4 din aria afişului galei, expunere pe biletele de acces la eveniment, expunere pe 1/5 din suprafaţa bannerelor de promovare a evenimentului, expunere pe 1/5 din suprafaţa panourilor outdoor de promovare a evenimentului, expunere pe 1/5 din suprafaţa panourilor mobile de promovare a evenimentului în Bucureşti, expunere pe 1/2 (verso exclusiv) din suprafaţa flyerelor A6 de promovare a evenimentului, expunere în cadrul spoturilor de 6 sec. rulate pe 50 ecrane indoor în 20 de locaţii din Bucureşti.
Activităţile de promovare a brandului naţional de turism în cadrul evenimentelor sportive reprezintă cheltuieli eligibile din fondurile europene alocate României în cadrul strategiei de promovare a brandului turistic naţional. Strategia se derulează prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa 5, domeniul major de intervenţie 5.3 „Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică”.
sursa: money.ro, sursa foto: antena3.ro