Interne

Recomandari de 1 Mai.

Recomandari de 1 Mai.

Minivacanta de 1 Mai constituie primul test care trebuie trecut atat de hotelieri, cat si de autoritatile locale in incercarea de a oferi un un sejur de calitate turistilor, spun reprezentantii Federatiei Patronatelor din Turism si Servicii. Nu doar pentru turisti, ci si pentru hotelieri este  important ca plajele sa fie pregatite, sau ca amenajarea spatiilor verzi ori a aleilor sa fie finalizata. Si aceasta pentru ca de felul in care se vor prezenta in acest moment in fata turistilor depinde in mare masura succesul sezonului care urmeaza.

Potrivit Federatiei Patronatelor din Turism si Servicii, pentru ca oferta turistica sa aiba succes, serviciile oferite turistilor trebuie imbunatatite considerabil. Astfel, de la intrarea in unitatea de cazare, turistul trebuie sa se simta confortabil, sa simta faptul ca el este important pentru hotelier. Piata romaneasca este foarte sensibila la felul in care personalul hotelului se poarta cu turistii. Au fost multe comentarii in trecut, multe negative, in timp ce alte hoteluri au fost laudate chiar pentru acest fapt. Alegerea personalului din hotel este foarte importanta.

Romanul este gurmand. Nu este o afirmatie gratuita, este o realitate. Indiferent de tipul mesei oferite (mic dejun, demipensiune, pensiune completa sau all inclusive) turistilor trebuie sa li se ofere tot ce este mai bun din punct de vedere alimentar. Produsele trebuie sa fie cat mai variate.

Calatorind in alte tari, turistii romani au prins gustul animatiei, fie ca este vorba despre copii sau adulti. Romanii doresc animatori cel putin pentru copii.

La acelasi capitol intra si locurile de joaca pentru cei mici. O tendinta majora a romanilor cu copii este sa se indrepte catre hotelurile ce ofera astfel de facilitati. Daca permite spatiul, mesele de tenis, cateva seturi de table, un joc darts pot insemna servicii de care turistii se vor bucura.

Un element extrem de important il constituie modul in care sunt tratate reclamatiile clientilor. Turistul trebuie preluat cat mai repede de catre unul dintre directori pentru a i se arata ca este pretuit de administratie si ca se doreste o rezolvare urgenta a unei posibile situatii neplacute. Orice nemultumire nerezolvata poate naste alte nemultumiri ce se propaga foarte repede in hotel.

Corina Martin, presedintele Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), estimeaza ca in minivacanta de 1 mai (27 aprilie – 2 mai) vor merge pe litoral peste 25.000 de turisti, cam acelasi numar ca si in aceeasi perioada a anului trecut. Cele mai cautate statiuni vor fi in acest an Mamaia, Eforie Nord, Neptun si Vama Veche.

Sursa: turism.bzi.ro

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co