România în ochii americanilor

Terasele din Bucureşti s-ar potrivi perfect în Manhattan. N-o spun patronii, ci chiar jurnaliştii americani de la Huffington Post. Aceştia prezintă, într-un articol intitulat „România în afara drumurilor deja bătătorite”, mai multe atracţii turistice nu atât de cunoscute, care variază de la cafenele la staţiuni montane.
Autoarea articolului, jurnalista Jeanine Barone vorbeşte despre o Românie ascunsă în spatele prejudecăţilor ce au făcut înconjurul lumii. Ea povesteşte despre principalele locaţii ce atrag turişti şi explică: „Se pare că acestea sunt centrate adesea pe situri medievale şi biserici fortificate. Dar am descoperit o altă Românie, o ţară cu văi bucolice, sate de munte cu privelişti panoramice, vinuri bune, parcuri înverzite şi hoteluri şic”. Printre locurile care au surprins-o, autoarea menţionează terasa Green Hours de pe Calea Victoriei, Muzeul de Istorie a Farmaciei din Sibiu, dar şi Lacul Bâlea. Atracţiile turistice ale României au fost remarcate recent şi de presa britanică. Emisiunea „Wild Carpathia” difuzată de Travel Channel UK a prezentat cele mai frumoase locuri din Munţii Carpaţi, iar publicaţiile The Telegraph şi The Irish Times declarau România destinaţia perfectă pentru Halloween, fiind „patria aventurilor stranii cu vrăjitoare din Valahia şi vampiri din Transilvania”.