Interne

România se vinde bine în Austria şi Germania

România se vinde bine în Austria şi Germania

România turistică se vinde bine în Austria şi Germania Mai multe destinaţii turistice româneşti au fost incluse în ofertele tour-operatorilor străini prezenţi la Târgul Internaţional de Turism de la Viena (desfăşurat în perioada 12 – 15 ianuarie a.c.) şi la Târgul Internaţional de Turism „Caravan, Motor, Tourismus“de la Stuttgart (care se desfăşoară în perioada 14 – 22 ianuarie a.c.). Unele agenţii străine au ales chiar obiective turistice româneşti pentru a ilustra coperţile ghidurilor cu care s-au prezentat la târg, iar toate sejururile în ţara noastră oferite de un tour-operator austriac au fost epuizate.
Vacanţele în România se bucură de mare succes la târgurile internaţionale de turism din Austria şi Germania.
La Târgul „Ferien Messe“ de la Viena, desfăşurat în perioada 12 – 15 ianuarie o agentie locala a oferit un tur complet al României (pe ruta Oradea – Sibiu – Braşov – Sinaia – Bucureşti – Constanţa – Iaşi – Baia Mare, cu oprire la mai multe mănăstiri din Moldova şi în Delta Dunării), iar pe coperta broşurii agenţia a ales să promoveze Mănăstirea Voroneţ. Vacanţe în România au oferit şi alţi tour-operatori austrieci prezenţi la Târgul internaţional de la Viena. Acestia au vândut destinaţii din Delta Dunării şi Transilvania. Mai mult, oferta pentru un sejur românesc cu destinaţia Bucureşti – Sinaia – Bran, a fost epuizată, toate locurile disponibile fiind vândute.
Şi reprezentanţii industriei turistice din România au participat la Târgul internaţional de la Viena, aceştia fiind prezenţi în standul naţional, care a fost organizat de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului. Standul a găzduit 26 de expozanţi, hotelieri, agenţii şi asociaţii de turism, autorităţi publice locale şi operatori economici din domenii conexe turismului. La standul României, MDRT le-a distribuit vizitatorilor materiale promoţionale cu însemnele brandului turistic naţional şi broşuri de promovare a destinaţiilor româneşti.
La Târgul Internaţional de Turism „CMT“ de la Stuttgart, desfăşurat în perioada 14 – 22 ianuarie a.c., România este prezentă în ofertele mai multor tour-operatori de pe piaţa germană. Aceştia oferă produse turistice care fac parte din Strategia brandului turistic naţional al României (circuite, city-breaks, turism balnear, turism montan), precum şi oferte pe litoralul românesc.
MDRT a organizat un stand al României şi la Târgul internaţional de la Stuttgart, în cadrul căruia sunt prezenţi cu oferte 20 de expozanţi români. Şi aici, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a distribuit materiale promoţionale şi broşuri de promovare a destinaţiilor româneşti.
Sursa: comunicat MDR.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co