TARGUL DE TURISM AL ROMANIEI 12-15 noiembrie
Ocolul Pământului în patru zile,
la
TÂRGUL DE TURISM AL ROMÂNIEI,
ROMEXPO – 12-15 noiembrie
16 ţări şi 223 de companii vin cu mii de oferte
de vacanţe şi călătorii
Ediţia de toamnă a Târgului de Turism al României (www.targuldeturism.ro) va avea loc între 12 şi 15 noiembrie 2015, în Pavilioanele C1, C2 şi C3 ale Centrului Expoziţional Romexpo.
Destinaţii fascinante din România şi străinătate se dezvăluie călătorilor, prin intermediul ofertelor prezentate în cadrul celei de-a 34-a ediţii a celui mai mare eveniment de turism din ţară.
Manifestarea promovează atracţii turistice care includ: turismul cultural, rural sau de business, cel de tratament, destinaţiile exotice, croazierele şi turismul de aventură.
În acelaşi timp, pe parcursul celor patru zile de târg, Romexpo devine pentru vizitatorii specialişti locul ideal pentru stabilirea şi desfăşurarea întâlnirilor de afaceri în turism, în scopul reînnoirii si fidelizării relaţiilor existente cu partenerii tradiţionali.
223 de companii vor întâmpina vizitatorii cu:
- Pachete turistice avantajoase, potrivite oricărui buget sau oricărui tip de calatorie (recreaţională, de afaceri, individuală, de grup, excursie sau sejur).
- Discount-uri considerabile aplicate pachetelor de călătorie către destinaţii exotice, fie cele frecventate des de români, fie unele mai puţin promovate şi cunoscute de public.
- Gadget-uri şi accesorii utile, unice, moderne şi adaptabile, în funcţie de tipul şi scopul călătoriilor.
- Oferte şi evenimente de promovare a diferitelor destinaţii româneşti, montane sau de pe litoralul Mării Negre, precum şi a agroturismului românesc.
- Asigurări de călătorie şi alte servicii complementare: transport, bilete de călătorie, etc.
Gradul de internaţionalizare a Târgului de Turism al României 2015-ediţia de toamnă este de 27%, 16 ţări promovându-şi la târg zonele şi obiectivele turistice atractive: Albania, Austria, Bulgaria, Emiratele Arabe Unite, Germania, Grecia, India, Iordania, Israel, Italia, Marea Britanie, Palestina, Polonia, România, Tanzania, Ungaria. Suprafaţa de expunere la această ediţie este de peste 7500 de mp.
Târgul de Turism al României este organizat şi găzduit de Romexpo, bianual, primăvara şi toamna, cu sprijinul:
- Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România (ANAT ), în calitate de partener strategic
şi al:
- Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR)
- Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR)
- Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC)
- Camerelor de Comerţ şi Industrie din România.
Frumuseţile turistice ale României sunt dezvăluite la Romexpo
Multe zone turistice din România sunt promovate la târg prin intermediul consiliilor judeţene şi locale, ai căror reprezentanţi vor fi prezenţi la standuri pe tot parcursul evenimentului, în Pavilionul C3. Publicul va avea, astfel, ocazia de a afla informaţii diverse despre: locurile fascinante ale României, din toate regiunile ţării, despre oraşe şi comune încărcate de istorie şi de valori culturale artistice şi gastronomice.
Târgul de Turism devine astfel locul detaliilor despre istoria, tradiţia şi peisajele României, locul unde turismul rural se îmbină cu cel ecologic şi cultural.
Vizitatorii vor avea ooportunitatea să descopere judeţele emblematice ale ţării şi punctele lor de interes turistic, începând cu poarta României către vest, Aradul, judeţ bogat în vestigii istorice, monumente de arhitectură, lăcaşe de cult, dar şi elemente de cultură gastronomică precum: salamul de Nădlac, pâinea de Pecica şi vinurile de Miniş.
Alte judeţe precum: Alba, Arad, Bacău, Brăila, Cluj, Dâmboviţa, Gorj, Harghita, Hunedoara, Maramureş, Neamţ, Suceava, Sibiu îmbogăţesc târgul de turism cu programe care includ vizitarea unor obiective precum: cetăţi, castele şi conacuri încărcate de istorie, mănăstiri, dar şi organizarea de trasee gastronomice şi viticole. Agroturismul este prezent în cadrul evenimentului din Centrul Expoziţional Romexpo prin intermediul standurilor unor comune care în ultimii ani au cunoscut o puternică dezvoltare a turismului rural: Brăduleţ (Argeş), Turia (Covasna), Tătăruş (Iaşi), Tupilaţi (Neamţ), Aroneanu (Iaşi).
Bulgaria şi Palestina, participări oficiale la Târgul de Turism al României
La Târgul de Turism al României vizitatorii vor face un adevărat ocol al Pământului în patru zile şi vor avea ocazia să se informeze şi să aleagă atât acele vacanţe sau călătorii care se pliază cel mai bine pe bugetele şi stilul lor de viaţă, către destinaţii binecunoscute şi des agreate, precum: Grecia, Turcia, Bulgaria, Austria, Italia, Spania, Franţa, Marea Britanie, cât şi oferte de călătorie în ţări a căror frumuseţe este mai puţin cunoscută de publicul nostru: India, Iordania, Palestina, Tanzania.
Palestina şi Bulgaria vin cu oferte speciale pentru turişti şi călători, fiind ţări care au statutul de participanţi oficiali ai evenimentului.
Vacanţe la reduceri semnificative
Târgul de Turism al României este perioada în care vacanţele se ofertează la costuri mult scăzute, atât în privinţa transporturilor, cât şi a cazărilor. Companiile şi agenţiile de transport vin cu nenumărate bonusuri, carduri de fidelitate şi aplicaţii web care să ofere publicului accesul la vacanţe potrivite scopului şi bugetului călătoriei fiecăruia.
De asemenea, vizitatorii târgului vor avea posibilitatea accesării unor bugete de vacanţă, oferite prin intermediul unor produse de tip carduri sau credite, de către diverse bănci.
Servicii conexe în sprijinul turiştilor
De la târg nu lipsesc companiile care oferă produse şi servicii conexe turismului, acelea care oferă călătorilor confortul de care au nevoie pe parcursul oricărui tip de sejur sau excursie: asigurări de călătorie, servicii de închiriere transport rutier sau soft-uri destinate facilitării relaţiilor dintre tour-operatori, agenţii şi clienţi.
Programul de vizitare al ediţiei de toamnă:
- 12-14 noiembrie 2015 (joi-sâmbătă): 10.00-18.00
- 15 noiembrie 2015 (duminică): 10.00-16.00
Loc de desfăşurare:
Pavilioanele: C1, C2, C3
C1 – agenţii de turism şi tour-operatori
C2 – agenţii de turism si participari oficiale internationale din: Bulgaria şi Palestina
C3– evenimente şi standuri de promovare a zonelor turistice din Romania, cu participarea oficialităţilor şi administraţiilor turistice locale şi regionale. Astfel, în acest pavilion se vor regăsi standurile partenerilor Târgului de Turism al României: ANAT, OPTBR, FPTR şi ANTREC, dar şi cele ale oficiilor turistice locale, regionale şi naţionale care promovează atracţii şi zone cu un dezvoltat şi promiţător potenţial turistic.
- Zone turistice din Romania, reprezentate la Turism al Romaniei 2015 -ediţia de toamnă, prin prezenţa reprezentanţilor consiliilor judeţene: Alba, Arad, Bacău, Braila, Cluj, Damboviţa, Gorj, Harghita, Hunedoara, Maramureş, Neamţ, Suceava, Sibiu;
- Oraşele care îşi prezintî oferta turisticî: Amara, Horezu, Piatra Neamţ, Satu-Mare, Sinaia, Timişoara, Braşov, Cluj-Napoca, Târgovişte;
- Comune: Brăduleţ (Argeş), Turia (Covasna), Tătăruş (Iaşi), Tupilaţi (Neamţ), Aroneanu (Iaşi)
Acces:
Bilet intrare adulţi şi studenţi: 10 lei/zi
Copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilităţi şi persoanele instituţionalizate beneficiază de intrare gratuită.
Tarif acces parcare : 3 lei/ ora
Biletele pot fi achiziţionate şi online, prin accesarea platformei de vanzare bilete.
Program manifestari conexe – Târgul de Turism al României 2015 – ediţia de toamnă
joi, 12 Noiembrie 2015
12.00 – 14.00 Pavilion H3, sala 1
Academia de Studii Economice, Facultatea de Business si Turism organizeaza seminarul : ”Calitate si performanta in programele de masterat.
Vineri, 13 Noiembrie 2015
11.00 – 13.00 Pavilion H2, sala Brancusi
Organizatia Patronala a Turismului Balnear din Romania – OPTBR organizeaza seminarul „Statiunile balneare – noi investitii, noi programe”.
Zilnic – Pavilion C1, etaj
ROMEXPO impreuna cu ANAT, FPTR, OPTBR si ANTREC organizeaza ce-a de-a doua editie a Bursei de Turism pentru specialistii din domeniu.
În perioada 12-15 noiembrie, a.c, concomitent cu Târgul de Turism al României, în Centrul Expoziţional Romexpo, are loc un eveniment de referinţă pentru domeniul HORECA, ROMHOTEL (www.romhotel.ro) – Expoziţia Internaţională de echipamente, mobilier şi dotări pentru hoteluri şi restaurante
ORGANIZATORI SI PARTENERI TÂRGUL DE TURISM 2015 –ediţia de toamnă
Despre: ROMEXPO S.A. (www.romexpo.ro) este liderul industriei românești de târguri și expoziții, îmbinând tradiția cu experiența și calitatea de nivel internațional, toate în beneficiul expozanților și vizitatorilor specialiști care, an de an, confirmă buna reputație a firmei.
ROMEXPO S.A. este recunoscut și pe plan internațional, fiind membru cu drepturi depline al Asociației Mondiale a Industriei de Expoziții – UFI, al Alianței Târgurilor din Europa Centrală – CEFA, al Uniunii Internaționale de Raportare a Statisticilor Expozițiilor – CENTREX și al Asociației Organizatorilor de Târguri Agricole din Europa – EURASCO.
Societatea dispune de propriul sau centru de expoziții, denumit Centrul Expozițional ROMEXPO, care se întinde pe o suprafața totală de 100.000 mp. Din 1991, strategia de dezvoltare a societății ROMEXPO S.A. s-a concentrat pe trei direcții prioritare: modernizare, diversificare și specializare, toate acestea într-un efort de creștere substanțială a calității serviciilor atât pentru expozanți, cât și pentru vizitatorii specialiști, din ce în ce mai exigenți.
Pentru alte informaţii destinate presei, vă rugăm contactaţi: Andreea Caitas,
PR Coordinator,mailto:andreea.caitas@romexpo.ro, tel: 0752 1888 57 / 0758 837 759.