Travel Teleshopping, numai la Travel Mix Channel!
Cea de-a XXVI-a ediţie a Târgului de Turism al României va beneficia de un bogat program de manifestări conexe şi evenimente culturale, printre care se numară şi prezentarea sistemului Travel Teleshopping.
Prezentarea în detaliu a noului sistem de promovare a avut loc în Centrul Expoziţional ROMEXPO, sala de conferinţe din pavilion C3, ora 13:00-13:30. Travel Teleshopping este o nouă formă de prezentare a ofertelor de turism, un sistem care presupune difuzarea sub formă de teleshopping în cadrul televiziunii Travel Mix, a celor mai atractive pachete de turism, precum şi expunerea acestora pe un site dedicat www.TravelTeleshopping.ro.
Târgul de Turism al României este organizat de Romexpo în parteneriat cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România şi reuneşte peste 110 participanţi din 19 ţări printre care se numară autorităţi în domeniu, din România şi străinătate, organizaţii patronale şi asociaţii profesionale, agenţii de turism şi tour-operatori, hoteluri şi pensiuni, organizatori de congrese şi turism de afaceri, edituri şi instituţii culturale.
În principal vor fi prezentate oferte de turism pentru perioada sărbătorilor de iarnă şi pentru sejururi la schi, atât în România cât şi în străinătate, dar şi destinaţii exotice, programe pentru turism de aventură, turism cultural şi de business, turism de tratament şi altele.
Canalul de turism Travel Mix este prezent pe piaţa din România din 17 martie 2011, dată la care a avut loc lansarea oficială a postului, în cadrul Târgului de Turism organizat de ANAT la Palatul Parlamentului şi poate fi recepţionat de abonaţii UPC Digital Naţional, canalul 309, abonaţii NextGen Digital Naţional, Ines IPTV, AdNet Telecom si pe internet la adresa www.travelmix.ro.
Obiectivul Travel Mix este acela de a promova turismul cât mai bine, în toate formele lui: călătorie, afaceri, cultural, medical, religios, agroturism, ecoturism și de a oferi posibilitatea tuturor să descopere noi destinații turistice.