Interne

Trei sferturi din vacanţele vândute la Holiday Market au fost pentru extern

Un număr de peste 19.000 de persoane au cumpărat bilete de intrare la târgul internaţional de turism Holiday Market de la Palatul Parlamentului, în creştere cu peste 5%, comparativ cu anul trecut. Agenţiile expozante, declară Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), au vândut pachete de produse şi servicii turistice în valoare de peste 600.000 de euro, din care peste 70% au fost pentru destinaţii interne.

Cum era de aşteptat, cele mai căutate au fost destinaţiile externe, în topul preferinţelor fiind Turcia, Grecia şi Bulgaria. „Se conturează o tendinţă de consum a românilor, care au început să-şi cumpere din timp bilete pentru vacanţele la extern, beneficiind şi de ofertele de early booking. În plus, în ţări precum Turcia tarifele se majorează, ca urmare a creşterii cererii pe plan extern, după evenimentele din Egipt sau Tunisia, fiind hoteluri care au raportat deja un grad maxim de ocupare”, spune Corina Martin. De mai puţină atenţie au avut parte destinaţiile interne. „Pentru vacanţele în ţară, românii continuă să se hotărască pe ultima sută de metri”, declară Corina Martin. Pe de altă parte, peste 90% din ofertele de la acest târg au fost pentru destinaţiile externe. Potrivit expozanţilor, majoritatea vizitatorilor au fost interesaţi de pachete de servicii turistice de până la 500 de euro de persoană.

sursa: financiarul.com

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co