Un nou lider pentru Travelport în România – Alina Ostahi vine de la Western Union, compania de servicii globale de plăţi –

Bucureşti, România, 5 iunie 2014: Travelport, o platformă globală pentru industria de turism,
care asigură soluţii de distribuţie, tehnologie, plăți şi alte instrumente pentru piaţa de turism în
valoare de 7 trilioane USD, anunţă astăzi numirea Alinei Ostahi în poziția de Head of Sales
pentru Travelport în Romania. În această poziţie, Alina este responsabilă de conducerea
operaţiunilor din România ale Travelport, unde va urmări să consolideze poziţia dominantă de
furnizor pentru consolidatorii de top, agențiile de turism online lideri de piață şi companiile de
management al călătoriilor.
Alina vine de la Western Union, lider în serviciile globale de plăţi, unde a fost responsabilă
cu implementarea cu succes a strategiilor de ţară şi de creştere a canalelor de distribuţie în
România, Bulgaria, Moldova, Ungaria şi Letonia, lucrând cu bănci de top, organizaţii poştale şi
retaileri.
Continuând să-şi consolideze echipa din România, Travelport anunţă astăzi de asemenea
numirea lui Cristian Raceu în poziția de Sales and Account Manager. Cristian a lucrat anterior
în calitate de manager de zonă la SIVECO Romania, dar aduce şi o bogată experienţă
acumulată după ce a petrecut peste 5 ani la Oracle, unde a fost în contact cu companii locale şi
internaţionale.
„Mă bucur să mă alătur Travelport în acest moment de creştere şi pentru că aducem soluţii
noi şi inovatoare clienţilor din România”, a afirmat Alina. „Echipa este extraordinară şi sunt
încântată de faptul că putem identifica noi oportunităţi pentru noi şi pentru clienţii noştri şi că
putem duce Travelport România la nivelul următor.”
Marcin Pilarski, Managing Director pentru Travelport în Europa de Est, declară cu privire la
cele două numiri: „Sunt încântat să-i întâmpin atât pe Alina, cât şi pe Cristian în echipa noastră.
Este bine cunoscut faptul că avem relaţii excelente cu clienţii noştri din România bazate pe
parteneriate pe termen lung şi pe capacitatea noastră de a furniza soluţii inovatoare care le
sunt esenţiale în dezvoltare. Focusul actual pe oferirea de servicii cu valoare adăugată în
comercializarea produselor auxiliare de la companiile aeriene, călătoriilor de afaceri, serviciilor
hoteliere şi de plăţi va avea nevoie de leadership local puternic şi sunt convins că acum avem
persoanele potrivite la locul potrivit”.
Ambele numiri intră în vigoare imediat.
*** Sfârşit ***
Note pentru editori
Despre Travelport
Travelport este o platformă globală pentru industria de turism, care asigură soluţii de distribuţie,
tehnologie, plăți şi alte instrumente pentru industria de călătorii si turism în valoare de 7 trilioane USD.Cu
o prezenţă în peste 170 de ţări, aproximativ 3.600 de angajaţi şi venituri nete de 2,1 miliarde USD în anul
2013, Travelport este o companie privată, alcătuită din:
• Platforma noastră de comerţ pentru industria turismului (cunoscută anterior ca sistemul
• Platforma noastră tehnologică, prin care furnizăm servicii IT esențiale liniilor aeriene, precum
nostru global de distribuţie sau „GDS”), prin care facilităm servicii turistice, conectând
agențiile de turism de top la nivel mondial cu clienții industriei turismului atât online cât şi
offline, pe piața noastră „business to business (B2B)” pe care o deţinem. Pe măsură ce
industria turismului se dezvoltă platforma noastră este utilizată pentru a redefini distribuţia şi
comercializarea electronică a produselor de bază şi auxiliare pentru liniile aeriene, precum şi
extinderea prezenţei noastre pe o piaţă aflată în continuă dezvoltare, dincolo de transportul
aerian, inclusiv hoteluri, închirieri de autovehicule, cale ferată, nave de croazieră şi tur-
operatori. În plus, am folosit expertiza în industria turismului pentru a concepe o soluţie
inovatoare de plată B2B care vine în întâmpinarea nevoilor intermediarilor din turism pentru
decontarea eficientă şi sigură a tranzacţiilor din domeniu. Utilizăm de asemenea datele
extinse gestionate de platforma noastră pentru a furniza o gamă de servicii suplimentare,
precum soluții de promovare, servicii pe bază de abonament, servicii de cercetare date şi
instrumente analitice orientate spre marketing pentru agenţii de turism, furnizori servicii în
turism şi alţi utilizatori.
căutarea celui mai mic tarif, emiterea de bilete, soluții check-in şi altele, care le permit să se
concentreze asupra serviciilor de bază pentru afacere şi pe reducerea costurilor. Gestionăm
rezervări, baze de date şi alte sisteme esențiale pentru Delta Air Lines.
Contacte mass-media
Matt Hennessey
Tel: +44 (0) 1753 288329
E-mail: matthew.hennessey@travelport.com