Articole

Află cum ţi-a schimbat criza comportamentul, ca turist

Deşi criza anunţa să îngenunchieze agenţiile de turism şi tendinţa românilor de a alege destinaţii inedite pentru vacanţele lor, pachetele turistice sunt astăzi mai ieftine decât înainte de anul 2007. Aşa că plecăm în număr la fel de mare în excursii, deşi comportamentul nostru ca turişti a suferit unele modificări. Se pare că preferăm, mai degrabă, să ne orientăm către destinaţiile all-inclusive, pentru că este mult mai confortabil sentimentul că nu va trebui să mai cheltuim bani pentru mâncare sau băutură. Cu toate acestea, tindem să ne reducem numărul zilelor de vacanţă. Dacă înainte de criză aveam posibilitatea să plecăm pentru două săptămâni, acum nu ne permitem să stăm în alte locuri decât acasă mai mult de zece zile, şi, categoric, am diminuat considerabil şi numărul ieşirilor. Totodată, banii de buzunar pentru shopping sau alte distracţii care merg mână în mână cu relaxarea din vacanţă sunt mult mai bine gestionaţi, pentru că în ziua de astăzi suntem mai cumpătaţi decât înainte, atunci când vine vorba de ieşiri în club, la spectacole sau în magazine. De exemplu, dacă înainte de criză, preferam să închiriem o maşină cochetă pentru transportul de la aeroport către hotel, acum ne gândim de două ori înainte să ducem mâna la buzunar. Nu în ultimul rând, preocuparea aproape generală a românilor este “vânătoarea” de oferte speciale, care s-ar traduce prin orientarea către pachetele turistice ieftine, de tipul celor “last minute”, fapt care a menţinut afacerile companiilor din domeniu pe linia de plutire. Oricum ar fi, important este faptul că nu am uitat că un concediu este bine-meritat, indiferent de bugetul de care dispunem.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

Imobiliare Valea Prahovei
To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co