Externe

British Airways are o nouă campanie de brand şi un plan de investiţii de 5 miliarde de lire sterline

British Airways lansează cea mai mare campanie publicitară de brand din ultimii zece ani. Compania are şi un plan de investiţii pe termen mediu, în valoare de 5 miliarde de lire sterline.

Campania, derulata la televiziune, în ziare şi online, prezintă istoria companiei aeriene.

Dincolo de publicitatea de brand, British Airways va aloca în următorii cinci ani peste 5 miliarde de lire sterline pentru produse şi servicii destinate clienţilor.  

Investiţia va acoperi achiziţii de aeronave noi, cabine World Traveller (economic) şi World Traveller Plus (economic superior) noi, o cabină First modernizată, îmbunatăţiri semnificative în aeroportul Gatwick şi lounge-uri mai bune în întreaga reţea a companiei aeriene. Vor fi alocate fonduri şi pentru îmbunătăţirea serviciilor de catering şi achiziţionarea de noi tehnologii.        

Spotul publicitar de 90 de secunde a fost lansat ieri, 21 septembrie, pe pagina de Facebook a companiei, în urma unei campanii „teaser” online care s-a derulat în ultimile câteva săptămâni.  

Compania aeriană a folosit pentru prima dată mediile de socializare pentru a transmite în premieră un spot publicitar.                                  

British Airways are o reţea de rute ce acoperă peste 150 destinaţii din 75 ţări, transportând anual aproximativ 36 milioane de pasageri.

sursa: dailybusiness.ro

 

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co