Campanie de promovare a turismului balnear din România
În perioada 12-17 octombrie 2014, turismul balnear din România va beneficia de o campanie de promovare agresivă în rândul oamenilor de afaceri din turism, din Republica Moldova. Aceasta este organizată de Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR) împreună cu Autoritatea Naţională pentru Turism (ANT) și presupune o vizită de documentare pentru 50 de reprezentanţi ai agențiilor de turism şi ai asociaţiilor de turism din Republica Moldova.
Timp de şase zile, oaspeţii din Republica Moldova vor parcurge un traseu de circa 1.800 de km, pentru a vizita 40 de hoteluri şi 6 baze de tratament din cele mai importante 10 staţiuni balneare din ţara noastră: Slănic Moldova, Covasna, Băile Tușnad, Govora, Băile Olăneşti, Călimăneşti Căciulata, Geoagiu-Băi, Băile Felix, Sovata, Vatra Dornei.
“FPTR consideră această acţiune de promovare a turismului balnear o misiune de suflet, care poate contribui la dezvoltarea unei colaborări durabile cu partenerii din Republica Moldova. Suntem siguri că împreună cu colegii de peste Prut vom putea realiza pe viitor o serie de proiecte importante, pentru ca România să devină o destinaţie preferată de turiştii moldoveni. Sperăm că anul viitor, numărul turiştilor moldoveni în România să se dubleze ”, a precizat Dragoş Răducan, vicepreşedinte FPTR.