Articole

KARPATEN TURISM ADUCE 5100 DE TURIŞTI STRĂINI PE LITORAL PRIN THOMAS COOK – NECKERMANN

Karpaten Turism, cel mai important touroperator român de incoming ca volum de turişti, a luat decizia de a se implica, pe cont propriu, în promovarea externă a litoralului românesc. Astfel, pe 29 mai, pe Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu din Constanţa a aterizat prima cursă charter Frankfurt – Constanţa, operată de compania aeriană Condor (parte a grupului Thomas Cook AG), cu turişti din Germania. Cursele charter vor fi săptămânale, pentru perioada 29 mai – 2 octombrie 2012.

Astfel Thomas Cook – Neckermann revine, prin intermediul touroperatorului român Karpaten Turism, după o absenţă de şase ani în România şi încheie contracte cu mai multe hoteluri de pe litoral, o parte din acestea în sistemul all inclusive, solicitat de turiştii germani. Este bine de ştiut că, la ora actuală, pe litoralul românesc se află 12 unităţi în regim all inclusive.

Karpaten Turism este partenerul de incoming pentru România al renumitului touroperator internaţional Thomas Cook – Neckermann. “Pentru vara acestui an estimăm că vom aduce pe litoralul românesc, pe baza alianţei cu Thomas Cook – Neckermann, 5100 de turişti din Germania, Austria, Polonia şi Cehia. Acestor li se vor oferi servicii all-inclusive, la trei hoteluri de pe litoral. Sunt sigur că a sosit şi vremea litoralului pe partea de incoming. Important e să oferim preţuri competitive şi servicii all-inclusive de calitate. De promovarea produselor turistice româneşti ne ocupăm direct noi, cu sprijinul partenerilor”, a subliniat George Mărginean, preşedintele grupului Karpaten. Din totalul turiştilor, circa 1.000 vor alege unităţile care practică sistemul all inclusive (Amiral/Comandor din Mamaia, Saturn din Saturn), iar 4.000 vor alege hotelurile Iaki şi Richmond (ambele din Mamaia), Doina (Neptun), Europa (Eforie Nord) şi Cleopatra, Balada şi Hora (Saturn).

Promovarea în forţă a litoralului românesc de către Karpaten şi Thomas Cook AG are ca slogan “Romania – Comeback of a Destination” (România – revenirea unei destinaţii). Staţiunile alese de Neckermann Reisen pentru a fi promovate sunt Mamaia, Eforie şi Saturn, oferta incluzând 9 hoteluri de 3 şi 4 stele. Turiştilor care aleg litoralul românesc li se oferă şi posibilitatea unor excursii în Bucureşti, în Delta Dunării sau în judeţul Constanţa.

Targul National Imobiliar
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

Imobiliare Valea Prahovei
To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co