Lansarea Campaniei “Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa! Brăţara de Vacanţă”, ediţia a treia Ziua Radio Vacanta – 45 de ani
Radio Vacanţa şi World Vision România anunţă lansarea celei de-a treia ediţii a campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă”, la care vă invităm să participaţi . Anul acesta vor fi oferite peste 25.000 de brăţări de vacanţă copiilor care vor veni împreună cu părinţii pe litoral, in perioada 15 iulie-30 august.
Programul estival Radio Vacanta implineste Duminica, 15 iulie, 45 de ani de la primul semnal. Cu aceasta ocazie, la Radio Vacanta va avea loc un spectacol maraton pe terasa din fata Vilei Nr 1 Mamaia. Printre cei invitati sa întreţină atmosfera se numără: Andreea Olariu, DJ John Cane, Jama, Circul Americano, Grupul Contrapunct, Andreea Teja, Chris Trace, Andreea Ignat, Raoul, Gheorghe Gheorghiu, Mariska, Free Dj’s.
Conferinţa de presă va avea loc vineri, 13 iulie, la ora 11.00 la sediul Radio Vacanţa, Vila nr. 1 Mamaia.
Radio Vacanţa şi World Vision România, cu sprijinul Asociaţiei Litoral – Delta Dunării, Asociaţiei Patronale Mamaia, Patronatului Firmelor din Turism “Ion Movilă” Eforie-Techirghiol, Asociaţiei Naţionale a Scafandrilor şi Salvamarilor Profesionişti din România şi I-Tour, derulează în sezonul estival 2012 campania “Braţara de vacanţă”, sub sloganul “Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa! “. Sponsorul principal al Campaniei în acest sezon estival este Reţeaua de Sănătate Privată “Regina Maria”.
Pentru al treilea an consecutiv, Campania îşi propune să reducă numărul de copii care se ratacesc anual pe plajă, prin oferirea cu titlu gratuit a unei “brăţări de vacanţa” copiilor sub 7 ani, realizarea unor materiale informative pe această temă şi organizarea a diferite evenimente pe plajele din Mamaia.
Anul acesta, vor fi distribuite gratuit peste 25.000 de brăţări din Supertek 1, material asemănător hârtiei cerate, rezistent la apă, pe care se vor trece câteva elemente de identificare (numele copilului, un număr de telefon al părinţilor). Brăţările au inscripţionate numărul de telefon al Radio Vacanţa, al organizaţiei World Vision şi al Centrului de Sănătate Privată “Regina Maria” din Constanţa.
Brăţările vor ajunge în unităţile de cazare din staţiunile Mamaia, Eforie, Jupiter şi Mangalia selecţionate şi monitorizate de Asociaţia Litoral-Delta Dunării, dar şi pe plajă, prin intermediul voluntarilor World Vision România.
Beneficiarii direcţi ai campaniei sunt copiii cu vârste între 0 şi 7 ani care poartă BRĂŢARA DE VACANŢĂ.
In fiecare weekend se vor organiza evenimente distractiv-educative de conştientizare pentru adulţi şi copii.
Ca recunoaştere pentru creativitatea proiectului şi aportul în societate, prima ediţie a campaniei “Brăţara de Vacanţă” (2010) a fost nominalizată la premiile PR Award 2010, categoria „Buget mic/ Creativitate mare”.
Parteneri media: Antena 1 Constanţa, Constanţa Blog, Cuget Liber, Evenimente-Constanţa, I-Tour, Infopress, Liderul de Opinie, Litoral TV, Telegraf, Travel Mix TV, TV Alpha Media.