MDRT va promova brandul turistic al României la B’ESTFEST 2011
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) va derula o campanie de promovare outdoor a brandului de turism al României cu ocazia Festivalului B’ESTFEST, care va avea loc în perioada 1-3 iulie 2011, lângă Bucureşti-Pipera/Tunari, potrivit unui comunicat emis luni de minister.
„Acţiunea se înscrie în obiectivul strategic al Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului de a creşte gradul de conştientizare asupra României ca destinaţie turistică competitivă. Promovarea noului brand de turism naţional vizează creşterea vizibilităţii României în lume ca destinaţie turistică şi creşterea prestigiului municipiului Bucureşti în rândul capitalelor lumii în plină dezvoltare”, se arată în comunicat.
B’ESTFEST este cel mai mare eveniment muzical din România, durează peste trei zile, are mai multe scene amplasate, pe care vor cânta peste 30 de artişti şi trupe din peste zece ţări. Festivalul se înscrie în seria marilor festivaluri europene, alături de Sziget (Ungaria), Glastonbury (UK), Exit (Serbia), Benicassim (Spania), Lowlands (Olanda), Spirit of Burgas (Bulgaria), Rock Werchter (Belgia).
Sursa: www.money.ro