Interne

O noua titudine in turism

O noua titudine in turism

“O noua atitudine in turism !” asta vor pentru 2012 reprezentantii ANAT. Acest slogan inseamna, de fapt, continuarea reformei in domeniul tursimului, intr-o alta abordare. Impreuna cu Asociatia Natioanala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategilor in Romania, reprezentantii ANAT vor sa schimbe mentalitati in ceea ce priveste modul in care se face turism in Romania.
“O noua atitudine in turism !” este binevenita spun reprezentantii ANAT care vor sa faca din acest slogan o adevarata revolutie in domeniu. Este important pentru dezvoltarea turismului in tara noastra, ca toti cei implicati sa se perfectioneze si  astfel pretentiile turistului roman sa fie satisfacute. O noua atitidine in turism incepe cu un zambet. De la patronul de pensiune sau hotelier pana la angajatul de la receptie, toti cei care activeaza in domeniul turismului trebuie sa inteleaga importanta schimbarii. Asta pentru ca si turistul s-a schimbat, a calatorit mai mult si poate face diferenta intre serviciile bune si cele proaste. Acum el stie cum trebuie sa fie tratat si cat trebuie sa pateasca pentru confort.
In vacanta turistul trebuie sa se simta bine. O vacanta trebuie sa inceapa si sa se termine bine. Pentru asta in Romania se pare ca si-au unit fortele toate autoritatile in domeniu. O noua atitudine in turismul romanesc inseamna calitate.

1 Comment

1 Comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co