Peste 3.500 de vizitatori, la Târgul Internaţional de Vinuri GoodWine
A cincea ediţie a Târgului Internaţional de Vinuri GoodWine, care s-a desfăşurat în perioada 11-13 martie 2011, a adus confirmarea reuşitei conceptului lansat în 2009, în cele trei zile de târg aproximativ 3.500 de vizitatori fiind interesaţi să se întâlnească cu cele mai bune vinuri româneşti şi o selecţie de vinuri de excepţie din import.
„Pentru noi a fost un târg internaţional în adevăratul sens al cuvântului. Am semnat contracte cu achizitori din Japonia şi Cipru. Pot afirma că, din punctul nostru de vedere, a fost o ediţie reuşită”, a declarat Cătălin Grecu, Director Marketing la Compania Cotnari, Partener Oficial al Târgului Internaţional GoodWine.
Domeniile Ostrov, Partenerul evenimentului, a suprins publicul vizitator cu noul rose, lansând la Goodwine încă patru sortimente de vin. „Pentru noi, Goodwine a reprezentat platforma ideală de a ne lansa noul rose şi de a ne prezenta noile produse publicului iubitor de vin şi specialiştilor”, a declarat Oana Belu, reprezentanta Ostrov.
Ediţia a cincea a Târgului Internaţional de Vinuri GoodWine s-a bucurat de o participare consistentă: 35 de producători de vin, importatori, distribuitori şi companii din domenii conexe.
Vizitatorii au putut degusta o gamă largă de soiuri de vin, din cele peste 350 prezente la târg, iar cele 50 de vinuri lansate în premieră la târg au captat atenţia vizitatorilor GoodWine.
Participare activă la GoodWine au avut şi somelierii, reprezentanţi ai Asociaţiei Somelierilor din România şi a Federaţiei Somelierilor din România, care, prin intervenţiile de specialitate avute în timpul showurilor gastronomice, au facilitat simbioza între vinuri şi produsele culinare.
Organizatorii au pregătit şi la această ediţie vizitatorilor Târgului de Vinuri GoodWine paharele de degustare premium Riedel, care au făcut ca vinurile expozanţilor să fie apreciate la cel mai înalt nivel. Vizitatorii au intrat în contact vizual, olfactiv şi gustativ cu vinurile celor de la Cotnari, Domeniile Ostrov, Cramele Recaş, S.E.R.V.E, Vinarte, Crama Oprişor, Cramele Rotenberg, WineRo, Domeniile Sâmbureşti, Crama Gîrboiu, Senator Prodimpex, Corcova, Casa de Vinuri Huşi, Vie Vin Vânju Mare, Asociaţia Micilor Producători de Vin din Republica Moldova, ce a reunit producătorii Fautor, Mezalimpe, Pelican Negru, ET CETERA, Vinaria Nobila şi Equinox, Vinexpert, Heinrig Distribution, Wine Distribution – Franţa, Ritzi Consulting – Argentina, Cricova România – Republica Moldova, Edoardo Miroglio (Bulgaria şi Italia).
Domeniile conexe au întregit tabloul evenimentului, prin participarea Lucaccioni Group – Paolo Consult, care oferă servicii complete în domeniul viticol şi pomicol, Fusion Technique (distribuitor ustensile şi accesorii profesionale de bucătărie), Bristot (brand premium de cafea), Avantaj Suta la Suta (accesorii crame), Natura Paper şi Print Label (producători de etichete vin) şi agenţia de turism Round the World Travel, care a venit cu oferte în Italia şi Franţa.
Vinurile prezentate la GoodWine au provenit din România, Franţa, Italia, Spania, Bulgaria, Chile, Australia, Argentina, Statele Unite, Republica Moldova.
Următoarea ediţie a târgului de vinuri GoodWine va avea loc în luna noiembrie a acestui an.