Proiectul Dracula pentru promovarea Transilvaniei reprezintă cea mai profitabilă strategie de dezvoltare a turismului din regiune
Federația Patronatelor din Turism și Servicii (FPTS) încurajează și susține proiectul Dracula de promovare a Transilvaniei, acesta constituind o oportunitate de dezvoltare turistică pe nedrept evitată până în prezent.
În sfârșit, autoritățile locale din Transilvania au înțeles că mitul Dracula reprezintă un vehicol inegalabil de promovare turistică a zonei. Construcția pe această bază trebuie să fie spectaculoasă și neinhibată de prejudecățile care au ținut până acum la sertar cel mai valoros brand de țară al României. Legătura legendei Dracula cu Transilvania este primordială și poate duce la o propulsare nemaivăzută a turismului în regiune. Toate locurile încărcate de istorie ale Transilvaniei pot deveni astfel obiective turistice de renume internațional, iar efectul pentru dezvoltarea nu doar a turismului din zonă, ci și a economiei în general, este incalculabil.
Brandul Dracula există de mult timp, el trebuie doar exploatat și împachetat cum se cuvine, iar apoi vândut într-o manieră modernă. Cea mai mare opreliște în acest sens a fost, până acum, timorarea unei părți a opiniei publice în fața asocierii României cu legenda țesută în jurul lui Vlad Țepeș. Această percepție s-a schimbat, în sfârșit, așa încât este timpul să profităm de un mit recunoscut pe plan mondial și să-l punem la treabă pentru turismul românesc. Proiectul Dracula pentru promovarea Transilvaniei reprezintă cea mai profitabilă strategie de dezvoltare a turismului din regiune și trebuie gestionat în exact această manieră, fără rezerve sau prejudecăți.