România, promovată de Mihai Marinescu – VIDEO

Brandul naţional de turism va fi afişat din nou într-o competiţie sportivă de nivel internaţional. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului continuă colaborarea cu pilotul Mihai Marinescu, pentru promovarea brandului naţional de turism, de această dată în cadrul Finalei de Formula 2 de la Abu Dhabi, în perioada 10-13 noiembrie 2011.
Pe durata competiţiei, Mihai Marinescu va avea afişa brandul naţional de turim pe monopost şi pe echipamentul de concurs, ca şi la etapa din octombrie 2011 de la Monza . Promovarea într-un astfel de cadru este o opţiune consacrată şi pentru alte destinaţii turistice şi, totodată, o modalitate de a asocia imaginea României cu valori precum calitatea şi performanţa.
Participarea lui Mihai Marinescu în “Finala GP2 Series” reprezintă o oportunitate de promovare a României şi a brandului turistic naţional, întrucât competiţia atinge un public ţintă dedicat şi beneficiază de o audienţă şi un pachet media de excepţie: aproximativ 200.000 de spectatori în tribune iar prin mass media evenimentul este transmis în aproximativ 179 de ţări, cu o audienţă de aproximativ 150 de milioane de telespectatori, la care se adaugă apariţiile din presa internaţională de mare tiraj.
Acţiunile de promovare cu rol în creşterea notorietăţii destinaţiilor şi produselor turistice româneşti prin intermediul unor personalităţi artistice, culturale, sportive cu recunoaştere naţională şi internaţională, ca vectori de promovare a brandului turistic al României, fac parte din programul anual de marketing şi promovare turistică a României. Ele se desfăşoară în paralel cu alte tipuri de activităţi de promovare organizate de MDRT, iar costul lor este suportat din fonduri europene alocate României în cadrul operaţiunii de creare a unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică, prin Programul Operaţional Regional 2007-2013.