Interne

10 ani de FCm Travel Solutions, companie ce controlează Happy Tour Group

FCm Travel Solutions aniversează zece ani de activitate la nivel global, iar în România, afiliat FCm Travel Solutions este Happy Tour Group, liderul segmentului de turism, cu o cifră de afaceri cumulată de peste 60 de milioane de euro.

Cu această ocazie Happy Tour a prezentat evoluția segmentului de business travel, care reprezintă 60% din cifra de afaceri a grupului.

”Ne bucurăm că suntem parte din succesul FCm la nivel mondial și că putem transmite clienților și angajaților noștri aceeași calitate a serviciilor, indiferent dacă acestea au fost achiziționate din România sau Australia”, spune Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour Group.

FCm_Travel_logo

Segmentul de business travel reprezintă o parte semnificativă a activității Happy Tour Group în România, mai exact 60% din cifra de afaceri. Dacă la nivel global o multinațională alocă anual un buget între 30 și 100 de milioane de euro pentru deplasările în inters de serviciu, în România, suma variază între 1 și 2 milioane de euro. Pentru același interval de timp, o companie cu capital românesc alocă în fiecare an o sumă cuprinsă între 300.000 și 500.000 de euro. De obicei, rezervările biletelor de avion sunt efectuate cu cinci până la șapte zile înainte de data plecării. În acest caz, la nivel mondial situația este similară. De asemenea, costul mediu al deplasărilor este de 300 de euro pentru o călătorie de două zile.

”În funcție de contractele aflate în desfășurare ale companiilor, sunt ani în care reprezentanții unei anumite firme călătoresc cu regularitate către una sau mai multe destinații, odată încheiate aceste contracte călătoriile putându-se diminua foarte mult”, spune Javier Garcia del Valle.

Cele mai multe companii care își trimit reprezentanții în călătorii în interes de serviciu sunt din sectoarele pharma, banking, energie și retail. Cel mai mare trafic de deplasări este înregistrat din București (90%), oraș urmat de Cluj Napoca și Timișoara. Traficul domestic reprezintă doar 8% din totalul călătoriilor de afaceri. Cursele long courier însumează 30% din totalul călătoriilor, destinațiile cele mai căutate din România fiind New York, Beijing și Bangkok.

La nivel mondial, cei care efectuează deplasări relaționate jobului activează în domenii precum pharma, resurse marine (CHECK),retail, IT, producție. Traficul domestic reprezintă chiar și 60% din totalul zborurilor efectuate în anumite țări precum Germania, Franța, Statele Unite, statele nordice, în timp ce americanii sunt lideri la călătoriile în interes de serviciu la nivel global.

Cu plecare din România, orașele către care se efectuează cele mai numeroase deplasări în scop de business sunt Viena, Londra, Paris, Istanbul și New York. La nivel global, clasamentul arată astfel: Londra, Shanghai, Singapore, Beijing, Tokyo și Paris. În ceea ce privește opțiunile de călătorie, 5% dintre cei care efectuează deplasări în interes de serviciu călătoresc la business class, restul de 95% optând pentru economic. Din totalul de zboruri internaționale efectuate de către angajații firmelor, 10% sunt operate de către companiile low cost.

Happy Tour Group este cel mai mare grup de turism din România, compus din agenția de turism Happy Tour, portalul de rezervări online Paravion, agenția Travel House și turoperatorul Prestige Tours. La nivel național sunt 90 de agenții afiliate Happy Tour. În prezent, Happy Tour Group are aproximativ 150 de angajați.

ALX_2661 (1)

Cu o experiență de zece ani în travel management, FCm a fost numită pentru a treia oară consecutiv ”World’s Leading Travel Management Company” la World Travel Awards. Lansată în Australia, în 2004, de către Flight Centre Travel Group, compania s-a dezvoltat prin achiziții importante de grupuri de turism, printre care Sydney Business Travel (Australia), Internet Travel Group (Australia), Garber Travel (USA), Britannic Travel (UK), American International Travel in Hong Kong, Liberty (USA), Friends Globe Travels (India), China Comfort (China) și Air Services International (Singapore). Expansiunea internațională a făcut parte din strategia de dezvoltare, astfel că, în prezent, rețeaua de agenții afiliate FCm numără 87de membri, respectiv peste 6.500 de angajați.

”Clienții și angajații noștri sunt în centrul întregii activități a companiei și, chiar dacă știm unde vrem să fim peste alți zece ani, respectiv tehnologia de care avem nevoie pentru a ne servi clienții, oamenii care lucrează în cadrul FCm joacă un rol important în evoluția firmei”, spune Gregory Lording, Global Brand Leader al FCm.

Sursa: comunicat de presă FCm Travel Solutions

Targul National Imobiliar
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co