Articole

Card bancar de călătorii de la AIR FRANCE KLM, TAROM şi Banca Transilvania

Banca Transilvania, în parteneriat cu AIR FRANCE KLM şi TAROM, lansează Cardul BT Flying Blue. Produsul va aduce utilizatorilor diferite beneficii şi le va permitecu fiecare cumpărătură să câştige Mile Premiu în programul Flying Blue. Cu aceste mile ei vor putea achiziţiona ulteriorbi lete de avion şi alte produse atractive.

Cardul BT Flying Blue este lansat în două versiuni: Classic şi Premium. Pentru primii 1.000 de deţinători ai cardului, bonusul de bun venit va fi de 15.000 de Mile Premiu, la prima achiziţie cu Cardul BT Flying Blue Premium sau 10.000 de Mile Premiu, la prima achiziţie cu Cardul BT Flying Blue Classic.

Cele 15.000 de Mile Premiu, respectiv 10.000 de Mile Premiu, vor permite deținătorului să achiziționeze un bilet de avion one way spre orice destinaţie din Europa sau din România.

BT Flying Blue (1)

Cu Cardul BT Flying Blue Classic, membrii Flying Blue vor câştiga 1,5 Mile Premiu la fiecare 4 lei cheltuiţi, pentru achiziţiile produselor sau serviciilor. De asemenea, aceștia pot plăti în maximum 3 rate pentru achiziţiile produselor AIR FRANCE KLM şi TAROM. Cardul BT Flying Blue Classic vine cu asigurarea de călătorie gratuită.

Cu Cardul BT Flying Blue Premium, membrii Flying Blue vor primi 2.000 de Mile Premiu la prima lor tranzacţie de cumpărături. Ei vor câştiga, de asemenea, 2 Mile Premiu la fiecare 4 lei cheltuiţi pentru achiziţiile produselor sau serviciilor AIR FRANCE KLM şi TAROMşi 2,5 Mile Premiu pentru achiziţii efectuate în străinătate. Membrii vor câştiga 1,5 Mile Premiu la 4 lei cheltuiţi pentru achiziţiile efectuate în România. Cu Cardul BT Flying Blue Premium, membrii pot plăti, de asemenea, în maximum 3 rate pentru achiziţiile produselor AIR FRANCE KLM şi TAROM. Cardul BT Flying Blue Premium vine cu asigurare gratuită de călătorie şi acces în business lounge-urile din aeroportul Henri Coandă Bucureşti şi Aurel Vlaicu Cluj-Napoca.

„Patru branduri puternice, printre care şi Banca Transilvania, şi-au unit forţele pentru a asigura succesul acestui proiect frumos, Cardul BT Flying Blue. Făcute special pentru pasagerii care zboară frecvent, cardurile transformă cumpărăturile în noi destinaţii şi destinaţiile în experienţe. Acesta este tipul de card care spune multe lucruri despre cei care îl poartă în portofelul lor, tocmai pentru că el semnifică un stil de viaţă „, a declarat Ömer Tetik, CEO al Bancii Transilvania.

event-air-france-fl (1)

„Lansarea acestui card cu parteneri stabili şi de încredere ne oferă şansa de a aduce mai aproape clienţii nostri de programul Flying Blue, care este deja un succes în România”, a declarat Alexandru Dobrescu, CEO al AIR FRANCE KLM România.

“Această iniţiativă înseamnă îmbrățişarea unei noi perspective de colaborare atât cu partenerii Flying Blue, cât si cu una dintre cele mai respectabile bănci de pe piaţa din România, în beneficiul pasagerilor noştri. Cei care deţin astfel de carduri vor putea acumula mile Flying Blue într-un ritm mult mai rapid, deoarece orice cumpărătură efectuată cu acest card se va transforma în mile”, a declarat Christian Heinzmann, CEO TAROM.

Flying Blue este cel mai mare program de fidelizare din Europa, cu peste 24,5 milioane de membri. Are 35 de companii aeriene partenere și peste 100 de parteneri care nu sunt companii aeriene. Cu cât membrii săi călătoresc mai mult, cu atât mai multe premii vor primi. Cu cardul Flying Blue, clienții pot avea acces la numeroase servicii, special concepute, pentru a avea o călătorie cât mai plăcută.

Membrii se pot loga pe www.airfrance.com și www.klm.com ca să își verifice contul și pot obține direct bilete cadou sau pot solicita actualizări legate de Mile. Pe site-ul flyingblue.com, membrii pot rezerva cu ușurință biletele cadou promoționale, care sunt disponibile exclusiv online.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

Imobiliare Valea Prahovei
To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co