Articole

Cine alege destinația de vacanță – femeia sau bărbatul?

Vola.ro, cel mai mare portal de turism online din România, a realizat un studiu în rândul familiilor și a cuplurilor pentru a vedea cine este cel care ia decizia în privința unei destinații de vacanță. Concluzia specialiștilor este una fermă: ultimul cuvânt, în aproximativ 80% din cazuri, îl are… femeia. Aceasta este cea care achiziționează pachetul de servicii sau care face o cerere către agenția de turism, implicându-se totodață și în achizițiile făcute de către partener.

„Femeile decid unde se pleacă în vacanță. De cele mai multe ori se întâmplă ca bărbații, atunci când vor să cumpere o vacanță, să amâne achiziția până se pot consulta cu soțiile. Femeile pun mai multe întrebări agenților de turism și sunt mult mai informate în legătură cu destinația, obiectivele turistice etc., față de barbați, care decid în funcție de criterii mai „tehnice”, cum ar fi prețul sau numărul de stele al hotelului”, a declarat Ioana Bălănescu, Manager Travel Vola.ro.

man-and-woman-talking-2

Același studiu mai arată că aproximativ 59% dintre cei care cumpără vacanțe online locuiesc în București, iar pe următoarele trei locuri se situează cei din Cluj-Napoca, Iași și Timișoara.

Valoarea medie a unei cumpărături pentru un pachet turistic (vacanță/city break) este de 524 de euro, adică 262 de euro de persoană. Cel mai important segment de turiști (51%) îl reprezintă persoanele între 25 și 34 de ani. Pe locul 2 (20%) sunt cei cu vârste între 35 și 44 de ani, urmați de categoria 18-24 de ani (14%), peste 55 de ani (8%) și 45-54 de ani (7%).

În funcție de numărul de stele al hotelurilor la care se cazează, 69,38% dintre turiști aleg unitățile de trei stele, 26,68% merg la patru stele, 2,8% se cazează la cinci stele, 0,56% la două stele și 0,58% dorm în apartamente. Tinerii cu vârste de până în 34 de ani caută hoteluri de trei stele, iar hotelurile de 4-5 stele, precum și apartamentele, sunt cerute de cupluri cu vârste de peste 35 ani sau familii cu copii (în cazul apartamentelor).

Tinerii cumpără mult mai multe city-break-uri, iar cei peste 35 sunt mai degrabă interesați de vacanțe de șapte zile sau mai mult în destinații precum Turcia, Grecia sau Bulgaria.

Sursa: Dailybusiness.ro

Targul National Imobiliar
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Most Popular

To Top

Powered by themekiller.com watchanimeonline.co