Cum merge promovarea interactivă a fortificaţiilor medievale din Braşov
Proiectul de promovare interactivă a 6 fortificaţii medievale din Braşov a atras de la debutul campaniei, acum o lună, circa 38.000 de utilizatori, spun oficialii TomTouch, divizia interactivă a CS Vision, cei care au realizat campania.
Pentru promovarea outdoor a campaniei Braşov-Călătorie prin Istorie, s-au amplasat ecrane interactive în mai multe staţii de metrou şi autobuz din capitală şi Braşov.
Proiectul, iniţiat la 15 august, vizează promovarea în scop turistic a 6 fortificaţii medievale din Braşov: cetăţile medievale Făgăraş, Rupea, Feldioara şi bisericile fortificate Prejmer, Harman şi Viscri. TomTouch a ales pentru derularea campaniei opt staţii interactive, două staţii de autobuz din Bucureşti (zona Unirii), trei staţii de metrou (Victoriei, Romană, Unirii) şi trei staţii de autobuz din Braşov.
Cum funcţionează? Pe un ecran interactiv, rulează în partea de jos un slideshow cu scurte prezentări ale obiectivelor turistice, iar în partea de sus un material video cu cetăţile. Utilizatorii întra apoi într-o bibliotecă virtuală, fiecare cetate având propria carte care se deschide, ce poate fi răsfoită, conţinând poveşti ale cetăţilor, fotografii şi materiale video. Tot în bibliotecă există şi posibilitatea de a rezolva puzzle-uri cu cetăţile şi un buton sub formă de călimară, unde utilizatorii pot lăsa feedback. Terminalele sunt dualtouch, în plus faţă de simplul touchscreen, acum sunt posibile şi manevrarea fotografiilor – mărirea, micşorarea sau rotirea lor, fiind posibilă citirea simultană a 2 atingeri pe ecran.
Această prezentare atrage deja peste 1.300 de utilizatori pe zi, conform rapoartelor de utilizare, dintre care peste 800 răsfoiesc cărţile, fără a se opri doar la primele pagini. În plus, un utilizator deschide în medie două astfel de cărţi, iar peste 350 dau feedback pe zi. În aceste condiţii, se estimează că până la finalul campaniei, pe 14 octombrie, aplicaţia va fi accesată de peste 75.000 utilizatori.
Campania „Braşov-Călătorie prin istorie” va continua şi anul viitor, tot într-un interval de două luni.
sursa: dailybusiness.ro