Iată cum mint unii hotelieri pentru a atrage turiştii!
Nu de puţine ori ne alegem destinaţiile de vacanţă orientându-ne după imaginile pe care agenţiile turistice sau hotelurile le folosesc în campaniile de promovare. Portalul de turism oyster.com trage un semnal de alarmă privitor la criteriile opţiunilor noastre pentru relaxare. Reprezentanţii acestuia au mers, incognito, în mai multe hoteluri şi destinaţii de vacanţă populare din toată lumea şi au realizat fotografii pe care apoi le-au postat pe site. Iată cum arată în realitate locurile respective.
Republica Dominicană
Hotelierii din Gran Bahia Principe Punta Cana îşi prezintă ţărmurile ca fiind neumblate, romantice, propice intimităţii, o adevărată oază de linişte. Însă realitatea este cu totul alta: ele nu arată nici pe departe atât de pustii şi de liniştite ca în fotografiile oferite pe site-urile complexelor hoteliere, ci peste tot sunt înşirate şezlonguri. Practic, aproape că nu ai loc să arunci un ac.
Bahamas
Hotelierii te invită să le treci pragul prezentându- ţi poze în care poţi vedea că plaja din faţa stabilimentului în care te vei caza este una liniştită, unde te poţi bucura de intimitate. De fapt, realitatea este alta: plajele sunt pline-ochi de turişti!
Washington, SUA
Un hotel dinWashington, a cărui intrare se zăreşte în dreapta în poza de sus, are pe pagina sa oficială de internet o imagine ce transmite greşita impresie că această clădire stă, practic, în umbra Capitoliului american. Comparând această fotografie cu cea pusă la dispoziţie de Oyster, se poate observa că lucrurile nu stau chiar aşa. Distanţa reală e de 500 m, ceea ce înseamnă că nu e tocmai “lipit”.
Hawaii
Reprezentanţii unui hotel din Oahu prezintă locaţia ca fiind ideală pentru o vacanţă liniştită. În realitate, complexul hotelier e încă în construcţie, iar plaja e neîngrijită.
sursa: libertatea.ro