Strategie pentru Mamaia
Staţiunea Mamaia va avea din vară o nouă strategie de promovare, un calendar de evenimente şi câteva puncte de prim ajutor, care să îmbunătăţească felul în care se face turism la nivel local. Strategia a fost anunţată în cadrul târgului de turism al României de la Romexpo de către reprezentanţii patronatelor din turism. Bugetul alocat promovării va trece de 200.000 de euro pe an. La începutul lunii mai va fi lansat un calendar cu evenimentele care vor avea loc pe parcursul întregii veri pe litoral. De asemenea, va fi publicată o revistă săptămânală care va anunţa evenimentele din săptămâna care urmează şi unde vor fi comentate evenimentele încheiate recent.
Patronatele vor pune la bătaie între 200.000 şi 300.000 de euro pe an pentru a promova staţiunea Mamaia. Eforturile lor vor fi sprijinite financiar şi din fondurile speciale ANAT. 5 puncte de prim ajutor vor fi create în staţiune, pentru a îmbunătăţi condiţiile şederii pentru turiştii români şi străini deopotrivă.